Опис категорії
Лаври творців Майнкрафта не дають спокою розробникам багатофункціональних онлайн выживалок на просторах віртуального світу. Звичайно, перевершити дітище Майкрософта поки не вдалося нікому, але деякі пощастило дістатися до ідеалу максимально близько. Серед них і автори захоплюючої інді гри Террария, виконаної у жанрі пригодницької пісочниці. Її творець – незалежна студія «Re-Logic» з США. Організували її Ендрю Спінкс, що відповідає за розробку і програмування, і Фінн Брайс – фахівець з графічного дизайну.
На даний момент, гра Террария - найвідоміший і вдалий продукт їх творчості. Саундтреки до неї написав Скотт Ллойд Шеллі з музичної студії Resonance array. Початкова версія гри Террария вийшла в травні 2011 року, друга, оновлена в жовтні 2013 року. У перший же день релізу було продано 50 тисяч копій, кількість онлайн користувачів склала понад 17 000.
Цільова аудиторія – геймери старше 12 років. Як і легендарний Майнкрафт Террария пропонує грати на теренах випадково згенерованого фантастичного світу, в якому геймера чекають нескінченні дій, дослідження і будівництва. Правда, виконана вона не в 3Д, а в двомірній комп'ютерної графіки.
Ігровий процес
Починаючи грати в Террарию, геймер стає володарем трьох базових інструментів: сокири для вирубування лісів, кирки для видобування корисних копалин та короткого меча для ведення бою. Уміння вільно ними управлятися - запорука твого виживання у фантастичному 2D-світі. Вони забезпечують задоволення трьох головних умов, необхідних для того, щоб в Terraria грати можна було довго і без особливих проблем: їжу, безпеку, ресурси.
Останні, до речі, легко виявити де завгодно. Велика частина, звичайно, ховається в надрах підземних шахт і печер, але і на поверхні цікавих ніштяк розкидано чимало. Іноді вони ховаються в скринях або випадає з повержених противників. Особливість знайдених ресурсів у тому, що жоден з них не має кінцевого призначення.
Все здобуте або випадково потрапила тобі в руки надалі можна використовувати для отримання нових корисних штук, наприклад, екіпіровки або нових, важливих для тебе предметів. Але потрібно знати рецептуру. Без точного виконання зазначеного порядку дій нічого путнього створити не вдасться. Наприклад, для освітлення в Террарии використовуються факели, які роблять з верстаків, а золоті злитки отримують шляхом плавлення руди в спеціальних печах, і ніяк інакше.
надалі, і те, і інше може бути використано для створення ще якихось потрібних штук, так що процес перетворення в грі не припиняється ні на секунду. Найменше задіяний у створенні ресурсів ігровий меч. Але це не означає, що користуватися ним ти будеш рідко. Швидше, навпаки. Населяють чарівний світ слимаки і зомбі доставляють гравцям масу клопоту: від руйнування жител до прагнення просто зжерти на обід. Щоб не дати здійснитися їх підступним планам, доводиться весь час бути напоготові і в готовності оборонятися.
З цієї точки зору ігрові локації – справжній тераріум всіляких монстрів і чудовиськ. Деякі з них зустрічаються в грі повсюдно, інші ж живуть тільки в певних районах і на конкретних картах. Наймогутніші і небезпечні – боси, зустрічаються вкрай рідко. Битви з ними відрізняються особливою кровопролитностью, але якщо вдається перемогти, з поваленого монстра можна витрусити масу корисних речей для подальшого проходження. Грати Террария пропонує всім бажаючим без будь-яких обмежень і доплат.