Опис категорії
Захоплюючі гри Володар кілець створені за мотивами культової трилогії Пітера Джексона, що відтворює сюжет його улюбленого фентезі – роману Дж.Р. Р. Толкіна з аналогічною назвою. В них тебе чекає чарівний світ Середзем'я з мальовничими пейзажами Шира, оточений гірськими піками Гондору, величним Роханом і вічно похмурим чорним Мордором. Його не менш темний правитель - могутній маг Саурон, мріє назавжди поневолити довколишні землі.
Кожна гра Володар кілець пропонує випробувати власні сили у боротьбі з негідником і допомогти її головним героям здолати вселенське зло. Ти зустрінешся з відважним маленьким Фродо та іншими гобітами, зможеш відправитися в похід разом з Братством кільця або спробувати відібрати у мерзенного, підлого Голлума «його принадність».
Всі ігри циклу Володар кілець являють собою захоплюючі гібриди бродилок, квести, головоломки, стратегій, а іноді, навіть файтинга. Їх головні герої подорожують, беруть участь в битвах, б'ються на мечах і кулаках, придумують і реалізовують хитромудрі плани, вирішують загадки, вправляються в магії – словом, роблять все можливе, намагаючись звільнити рідний край від хижих домагань володаря Мордора. Представники всіх земель Середзем'я: від ельфів до гобітів, мають свій список претензій до ненависного Саурману. Рано чи пізно йому доведеться відповісти.
Фантастичний успіх
Професор англосаксонської мови в Оксфорді - Джон Рональд Толкін, захоплений міфологією Північної Європи, вважав, що британській літературі вистачає власних масштабних творів на зразок епічної карело-фінської «Калевали» або саксонського «Беовульфа». Саме ця думка і надихнула його на написання спочатку «Хоббіта», а після і трилогії «Володар кілець». Останній, до речі, вважається однією з найбільш популярних книг 20 сторіччя і перекладений майже на 40 мов світу. Своєю сагою автор назавжди змінив і літературу жанру фентезі, і кінематограф, і сферу комп'ютерних іграшок, справивши суттєвий вплив на світову культуру в цілому.
Треба сказати, що перфекціоніст Толкін писав завжди надзвичайно повільно, нескінченну кількість разів відточуючи кожну фразу і поворот сюжету. Так, почав працювати над трилогією він у 1937 році, а закінчив (з усіма корректурами і правками) аж у 1948 році. До речі, кожна гра Володар кілець, яку ти знайдеш в цьому розділі, ілюструє один з моментів книги. І навіть якщо ти вже зачитав її до дірок, віртуальне занурення в казковий світ Середзем'я забезпечить масу нових емоцій.